Eindelijk - Reisverslag uit Langenboom, Nederland van Mieke Verhagen - WaarBenJij.nu Eindelijk - Reisverslag uit Langenboom, Nederland van Mieke Verhagen - WaarBenJij.nu

Eindelijk

Door: Mieke

Blijf op de hoogte en volg Mieke

12 Februari 2016 | Nederland, Langenboom

Eindelijk komt het er dan toch van. Na uitstel vorige keer kunnen we dan nu toch a.s. zondag in het vliegtuig stappen. We hebben er zin in. Opnieuw alles na gelopen. Natuurlijk was de koffer wéér veel te zwaar Uit en weer ingepakt.
Vanavond nog met z'n allen samen eten en morgen hier en daar afscheid nemen. En dan kunnen we vertrekken. Tot gouw

  • 13 Februari 2016 - 14:51

    Sandra Verhagen:

    Lieve mam en Cootje,
    Na een gezellig samen zijn met zijn allen gisteravond, inclusief mannen en kids, nu dan echt afscheid nemen voor 4 weken.
    Zo'n raar idee, ff binnen wippen bij ons mam of in Haps, kan nu even niet.
    Jeetje, wat ben ik trots en blij voor jullie, dat jullie morgen je avontuur echt gaan beleven.
    We gaan jullie op de voet volgen uiteraard.
    Voorzichtig samen, maar bovenal veel succes met jullie werk daar!!! Geniet ervan....jullie lang gekoesterde droom gaat werkelijkheid worden

    Dikke kus van ons allen; Sandra, Joost, Daphne en Vince xxx

  • 14 Februari 2016 - 08:48

    Marleen:

    Wat spannend allemaal!!! Fijn dat het eindelijk zover is. Een hele goede reis en geniet van alle mooie avonturen!!

  • 14 Februari 2016 - 12:47

    Tonnie:

    Succes en plezier daar...en breng un emmer zon mee terug...

  • 16 Februari 2016 - 07:06

    Sandra Verhagen:

    He hoi lieverikken,
    Hoe is het daar in het verre Afrika?
    Veel,indrukken, onwerkelijk ander leven lijkt me zo....denk niet uit te leggen..
    Hoop dat jullie het goed maken en een klein beetje je draai kunnen vinden. Een grote uitdaging, veel zien, veel beleven, maar het zal ook heel pittig zijn, denk ik zo!
    Maar jullie zijn 2 bikkels!! Take care XXX dikke kus!

  • 16 Februari 2016 - 10:53

    Manon - Activity International:

    Heel veel succes, en enorm veel plezier!! Hoop dat jullie een goede reis hebben gehad en goed zijn aangekomen. Hartelijke groeten uit het koude NL, Manon - Activity International

  • 17 Februari 2016 - 06:36

    Sandra Verhagen:

    Koekoek,
    How is it going....nog maar 4 dagen weg en ik mis jullie al...ff bellen...ff appen..ff aanwippen...hoop dat jullie het goed maken saampjes.
    Hele dikk kus van ouw zuske en dochterke xxx

  • 18 Februari 2016 - 21:06

    Annet Hopman:

    Hé alles goed daar in Jambiani (goed geschreven ?) lekker warm weer,zal ligt beter zijn dan hier dus genieter maar van.
    De eerste dagen zullen gevult zijn van indrukken...indrukken en nog veeeel meer !! Hou ons op de hoogte.
    Raar gevoel jullie zo ver weg,en toch even kunnen kletsen.....slik....
    Wij wensen jullie dan ook NOG meer indrukken en heel veel herrinneringen mee terug, Dikke kus,
    Je zus en tante.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Langenboom

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 Februari 2016

na een week eindelijk...jeeeeeee wifi

12 Februari 2016

Eindelijk

04 Oktober 2015

Nog twee weken
Mieke

Mieke Verhagen 61 jaar Activiteitenbegeleidsters Getrouwd met Jos Woont in Langenboom Hobby Duiken Gaat samen me dochter Colinda naar Zanzibar voor vrijwilligerswerk in Jambiani

Actief sinds 29 Sept. 2015
Verslag gelezen: 827
Totaal aantal bezoekers 6029

Voorgaande reizen:

26 September 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

28 September 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

28 September 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

28 September 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

29 September 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

29 September 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: