Nog twee weken - Reisverslag uit Langenboom, Nederland van Mieke Verhagen - WaarBenJij.nu Nog twee weken - Reisverslag uit Langenboom, Nederland van Mieke Verhagen - WaarBenJij.nu

Nog twee weken

Door: Mieke

Blijf op de hoogte en volg Mieke

04 Oktober 2015 | Nederland, Langenboom

Nog twee weken voor vertrek. het word nu spannend. Colinda moet nog beginnen maar ik heb mijn koffer al 3 x opnieuw ingepakt. Toch steeds weer sorteren en dingen eruit halen die niet per definitie mee hoeven. De koffer zit nu zo vol dat er geen lucifer mee bij kan. Heel veel lesmaterialen, 185 pennen,schriften,ballonnen en uitdeelspul,wat ik toch graag mee neem. Ik moet keuze's maken en de materialen die voor het ziekenhuisje bestemd waren ,toch thuis laten (volgende keer dan maar ! ) maar mijn duikbril en vinnen moeten mee ! Ook het onderwaterhuis voor de camera zit uiteindelijk toch in de handbagage.
't word tijd dat we vertrekken.

  • 04 Oktober 2015 - 20:39

    Leonie:

    Geniet van de voorbereidingen! 2 weken vliegen voorbij.. Heel veel plezier samen!!

  • 04 Oktober 2015 - 20:49

    Colinda :

    Goed gedaan miepsie!!! en wat zijn we mooi op tijd met alles ...de site is open nu nog maar ineens twee weekjes geduld whoeoeoe en we vinden het helemaal niet spannend hoor!!! whaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  • 04 Oktober 2015 - 21:27

    Tonnie:

    Ik zou die koffer toch nog eens opnieuw inpakken haha

  • 15 Oktober 2015 - 11:19

    Corinne:

    Heej Mieke en Colinda,
    Zo bijzonder moeder en dochter om deze belevenis samen aan te gaan... In een woord super!! En geniet ervan

  • 21 Oktober 2015 - 08:37

    Colinda:

    Helaas is door familie omstandigheden onze reis geannuleerd

  • 31 Januari 2016 - 19:45

    Michel:

    Ja ik dacht nu toch is ff kijken en netjes hoor!

    Hopelijk gaat de reis voor jullie wel door en ik ga jullie zekers volgen om te kijken hoe
    jullie het daar doen.

    Respect dat jullie dit doen !

    Succes en groetjes van een maffe collega van Mieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Langenboom

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 Februari 2016

na een week eindelijk...jeeeeeee wifi

12 Februari 2016

Eindelijk

04 Oktober 2015

Nog twee weken
Mieke

Mieke Verhagen 61 jaar Activiteitenbegeleidsters Getrouwd met Jos Woont in Langenboom Hobby Duiken Gaat samen me dochter Colinda naar Zanzibar voor vrijwilligerswerk in Jambiani

Actief sinds 29 Sept. 2015
Verslag gelezen: 843
Totaal aantal bezoekers 6024

Voorgaande reizen:

26 September 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

28 September 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

28 September 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

28 September 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

29 September 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

29 September 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: